Latmasken

Jag har kännt mig så sjukt o-fit på sistånne och eftersom det kräkregnade igår tog jag ledigt från cykeltjänsten och gjorde inget alls. idag kom jag inte undan, trots att det blåste full storm och regnet och solen avlöste varandra på 10min skift stack jag ut ändå för att gottgöra trtäningskvoten lite. men FY fan vad det blåste, fick hålla hårt i styret och lulta mig mot vinden för att inte blåsa bort, tur att jag körde på crossen och inte på räsren för jag var långt ute i diket flera gånger. 2tim och 48min höll jag på. 7 mil blev det. Det gick inte fort och pulsen var sällan hög, men det skiter jag i, ska inte tävla förenns i april.

nu ska jag hem till föräldrarna och låna deras tvättmaskin, för min hyresvärd har bara övergett huset och lämnat över det till en annan hyresvärd utan att fixa tvättmaskinen... mer om det senare.

var tog det här vädret vägen?

 

hejsålänge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0