Mer tid!

kan inte dygnet ha 30 timmar istället? det är så mycket jag inte hinner som jag skulle vilja göra. Blogga ligger rätt långt ner på listan dock, det och diska.


I söndags hade vi kickout med jobbet, inte kick off utan out, fira att säsongen är över och att vi överlevde utan att döda varandra eller säga upp oss/varandra. Vi drog upp till olfoström och harasjömåla för att fiska lite, drisk lite öl och bara ha det gött ute i naturen. Vädret var frisk och skönt, solv och måln om vart annat och minimalt med blåst. göttans. Fisk fick vi också, alla utom jocke den stackarn, dock var min så liten så jag lät den hoppa tillbaka. tror dock att Dennis satte kniven i den senare. pff. korvgrilling och några riktigt goda kalla. grymt heldag utanför butikens trånga väggar, skönt att man kan umgås privat också.

Hannes är nöjd med ett kilo regnbåge i näven.

Igår var Buster här hela kvällen, vi hade inte hängt på länge så jag lagade mat, Köttbullar och potatismos som inte smakade nånting mer än jord. sjukt ospännande. vi kollade star trek filmen och slöade. grymt bra.

Idag kände jag för att träna så därför blev det så, en timme och 10 min lekstuga, sket i vad pulsen eller hastighetsmätaren visade jag ville bara köra fort fort fort och öva på kurvtagning vilket gick ganska bra. avslutade dock med en 10min intervall på över 95% som känndes riktigt bra. Nästa år ska jag ha en lätt, fin och snabb cykelcross som jag kanske kan tävla lite med också. vore kul att prova.

Nu ska jag dock sova. klockan är ju fan snart redan 12. var tar dagarna vägen. fy fan.
godnatt

Kommentarer
Postat av: Rannva

Jag känner precis likadant, trots att vi har en matsal där vi får frukost, lunch och middag, så kanns det som om man får ingenting gjort XD Vill måla, designa min blogg, rita och andra saker, men plötsligt är det sent igen, man ska sova och så är det skola på morgonen igen >_<

2009-10-21 @ 11:37:11
URL: http://crazytiny.blogg.se/
Postat av: simme

matt daaaamon

2009-10-21 @ 21:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0