Najs

Snabb resumé av helgen i bilder.

Söndags: En liten eftermiddagspromenix blev en lång runda ut i pålsjö på 3 timmar, gissa om vi var trötta i fötterna när vi kom hem.  ha ha ha. Sen blev den maud, fetaostbullar med mos. halleleluljah vad gott.

Senare på kvällen blev det salami, ost och fin-öl. inte dumt det heller. JA... jag SKA börja träna snart igen. vänta ni bara.


Lugnt och skönt på jobbet, man får gjort det man ska få gjort, synd bara att det är sjukt ont om kunder som vill köpa cykel så dagarna går sjukt långsamt, minns våren och försommaren då man alltid hade en tummstock och ett insektsknippe i bakfickan för att mäta och måtta in cyklar. hoppas våren kommer snart.

nu ska jag sova så att den snart är onsdag, man ver aldrig vad onsdagarna har att erbjuda. ciao
(i morrn ska jag ut och crossa, ska du med? nollsjutretre-895251)

Kommentarer
Postat av: jonte

ett stort fel på ölen! fel öl sort på glaset!

2009-10-14 @ 14:59:34
Postat av: jonte

ett stort fel på ölen! fel öl sort på glaset!

2009-10-14 @ 14:59:42
Postat av: JL

Micke.. du får komma med riktigt bra priser då köper jag cross-hoj direkt :)

Lite snålt i kassan just nu ju..

Men jag kikar förbi på fredag förmiddag :) om inte annat e de dags för vinterkläder..

Råbocka på Lördag :P

2009-10-14 @ 15:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0