På det igen


Idag uppstod abstinensen igen. ni vet den där man kan få när man är sugen på något riktigt mycket för att man vet att kroppen vill ha det, sinnet vill ha det för att man har kul medans man gör det och man mår så jävla bra efter man gjort det... ok det kan tolkas väldigt fel, men jag pratar om träning, framför allt rolig träning på cykel, i mörkret med pannlampa. Efter en ganska seg dag på jobbet med inslag av nya förtoende-uppdrag var det skönt att komma hem och byta om. smet in om Donken på vägen och köpte en cheese, att en sån liten burgare innehåller 300kcal är ju sjukt.

En skön runda i lagom gemak blev det. slörullade på transportsträckorna men såfort det var grus under däcken var det full fart genom kurvor och över broar. Hur roligt som hellst, Cross är en underbar vintersport då det är för mörkt att köra MTB även med bra pannlampa, för mycket skit ivägen för att kunna köra så fort som man vill kunna köra. men cross är både bra för pulsen och lite teknik som kurvtagning och balans.

När jag kom hem kokade jag mig en morot och 2 ägg. gott. nu är både hjärnan och kroppen trötta så det är bara att lägga sig i sängen och ringa och säga godnatt till favorittjejen.

godnatt till er med.

jag har BTW 35 fasta läsare men knappt någon ger sig till känna, ni kan väl skriva vem ni är så jag har lite koll på er.  he he.  jag kräver aldrig några komentarer men en liten checkup vore kul. bara namn och hur ni hittade hit. tack.


Kommentarer
Postat av: Olsson

Hej, Jag är Olsson, din vän du vet :) Jag smygläser här ofta och kommenterar i bland

2009-10-21 @ 23:41:30
URL: http://vardagsobservationer.blogg.se/
Postat av: Johanna

Johanna, från Arvika i de Värmländska urkogarna ;)



Btw, I loooove you! <3

2009-10-22 @ 01:31:52
URL: http://showmewrong.blogg.se/
Postat av: NicklasE

Vad gäller energi i maten. Det fanns de personer som under Ride of Hope hade med sig en cheeseburgare i fickan istf energibars...

2009-10-22 @ 08:08:02
URL: http://nicklasekstrand.blogspot.com
Postat av: Rannva

Usch, de där burgarna är hemska kalorim¨ssigt men ack så goda XD

2009-10-22 @ 08:57:59
URL: http://crazytiny.blogg.se/
Postat av: Segerfalk

Given stalker :)

2009-10-22 @ 13:04:51
URL: http://segerfalk.com/cykelfoto
Postat av: Robban

Polis, din föredetta chef, tisdagsklubbsfounder

2009-10-22 @ 20:15:16
Postat av: Sebastian

Gammal praktikant på CC, även stamkund, jontes och stoffes bror du vet.

2009-10-22 @ 21:19:05
Postat av: Hej

Även Jag läser här ibland;)

2009-10-22 @ 22:10:21
Postat av: JL

Hängiven läsare.. o stamkund på cykelcity (iaf sen De Rosan) såklart :) Signaturen säger allt :D

2009-10-23 @ 07:33:22
Postat av: sunsetrider....

..från bilddagboken såklart. du uppdaterar oftare här än där :)

2009-10-23 @ 15:00:41
Postat av: jonas l

Jag heter Jonas och hittade efter du säkert skrivit en massa om din blogg på msn eller något. Sen fortsatte jag komma hit emellanåt för jag är nyfiken på min kompis liv (ditt).

2009-10-23 @ 20:33:14
URL: http://cerro.dk
Postat av: Bear

Jag är en filur du träffar nästan varje dag, typ.

En titt varje dag på din blogg tillhör ju det obligatoriska surfandet!

2009-10-23 @ 21:44:31
Postat av: Javelin

translate my name and U'll know who I am....

2009-10-23 @ 22:51:00
Postat av: Javelin

translate my name and U'll know who I am....

2009-10-23 @ 22:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0