The 3 Prime Evils

Vad är det värsta man kan bli utsatt/utsätta sig för en lördag förmiddag? 5timmar cykling i leran? think again, cykla i leran hade jag gjort med glädje... Det blev först IKEA sen VÄLA sen Mataffären. Iofs ösregnade det hela dagen och jag menar verkligen ÖSREGNADE, helt galet mycket vatten. När jag väl var hemma känndes det som lite mer lön för mödan faktiskt då jag släpade hem en hel del sköna grejer. från IKEA blev det en hög nya skärbrädor, en fin bricka med fåglar på, en silver-ram, dunkudde till soffan och en till grötskål och mycket mer, Från väla blev det nya köksbordsunderlägg, tandborstshuven till min Braun Oral power black blaster 3000 m turbo. grym tandborste det där. och från Mataffären massa god mat som linser, bönor, tonfisk och rotfrukter. mmm klart värt att lägga 4 timmar på det.
(extra kul att kudden, enligt IKEA, heter Karlstad)
nu börjar det bli sent så jag ska dra mig mot sängen, ska försöka tvätta och träna i morgon. får se hur det går.

bai

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0