Back

(ett försök till långtidsexponering av stjärnhimmlen,men nån tände lampan)

oj det va länge sen,förlåt.
Jag har haft så mycket för mig sen sist så jag har inte pallat blogga, ska bli ändring på det. Johanna har varit här och vi var i göteborg över en lördag och hade det mysigt, sen var jag på cykel-mys-läger förra helgen. men nu kännsdet som att man är tillbaka i lunken. suck.

rean på jobbet börjar närma sig sitt slut vilket är jävligt skönt. Ska bli skönt med lite off-season så man kan bygga om lite i butiken och ladda batterierna med nya cyklar och energi.


nu sitter jag med en kopp te och överväger att sänga mig tidigt i natt så jag orkar äta frulle i morgon. matlådorna är laddade och jag längtar tills på fredag, -0.49:- på kontot är ofett.
godnatt

Kommentarer
Postat av: anna

Låter som att våra ekonomier är ganska lika, på mitt konto finns 1 krona och 10 öre haha. Tur att det bara är en dag kvar! :)

2009-09-23 @ 23:07:32
URL: http://snutti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0