Crosspremiär


Det var nog inget jätte bra träningspass, ingen hög puls, ingen lång distans ingen teknisk utmaning men... det var galet roligt. så roligt att jag fakiskt skrattade lite mellan varven. Snorfort på smala grusstigar i totalt mörker med pannlampan, kände mig som värsta kamikaze när man tog kurvor med släpp över30kmh, svetten lackade och benen syrade lite. helt jävla underbart. bromsarna kom till jobbet idag så nu har jag allt jag behöver för att kitta upp hojen inför kommande vinterblask. Hurra för cykelcross, har du inte provat ännu? DO IT! och inte landsvärgscross med slicks, ut i leran, gruset, sanden och höstlöven. Skitkul. Ska anmäla mig till Wipeout nu. he he he

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0