Sköna Söndag

nja, sådär halvskön.
Pappas cykel skulle visas idag och killen som skulle kolla på den hade fått förhinder och skickade sin polare, fuck, fänkte jag. men när jag går ner på gården är det min klubbkompis Thomas som är skickebudet, ha ha cykelvärlden är bra liten. Vi går igenom hela cykeln, jag förklarar vad som är bytt på den och att allt funkar. sen lånar han med sig cykeln hem så Per som kmmer att köpa den får provsitta och testa. kul. slipper den stå här och ta plats.

nu ska jag unna mig en fika så att de sista spänningarna i huvudet släpper.

lite söndags tunes. första 3½ minuten är nog det roligaste jag sett på länge.


ikväll blir det städning, Freuleine Johanna kommer på torsdag, mysigt!

ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

Aphex twin gör sjukt bra videos, bra musik med :D

2009-09-07 @ 08:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0