SVT Play

Jag har aldrig riktigt gillat SVT.. förens nu. SVT play är fan grymt, det ända jag kan sura över att man bara kan kolla programmen innom ett vist(kort) tidsspann. men dom har mycket kul att erbjuda. Eftersom jag är sjuk, börjar misstänka influensan för jag har ont i lederna och tänderna, och bara ligger hemma i soffan och det ordinarie TV utbudet SUGER, repriser av simpsons och dubbelavsnitt av Cops är inte något jag jublar över, finns det föresten något sämre program än cops? feta dumma amerikanska poliser som glider runt och trycker dom är tha law och spöar folk. Alla snutarna ser likadana ut, undercut och coola oakley-glasögon, några(läs:10) kg övervikt och BRED amerikans dialekt, jag blir äcklad, oproffsigt och äckligt. Tillbaka till program jag börjar tycka om. Jag gillar ett pogram som heter 100% bonde, EN dansk sjukt kreativ kille som driver ett jordbruk så som man gjorde det för 100 år sen, renoverar saker, odlar och håller på. jävligt skön kille i övrigt! sen absoluta favoriten som jag tyvärr bara sett 2 avsnitt av är "Mitt nya liv i Skottland" Där en kille flytt från stadslivet och flyttar ut på skottska kusten, sätter tak på en gammal stenkåk och flyttar in, skaffar sig lite djur och lär sig leva av vad naturen ger, sjukt bra gjort, mycket handycam filmet så man inte tänker så mycket på att det är en dyr tv produktion. Charmig kille och hans busiga hund och ett FANTASTISKT landskap och underbara naturbilder. Jag blir fan sugen på att åka dit. missat den här serien? 2 avsnitt har släppts och båda finns fortfarande att titta på: HÄR!

övrigt har jag druckit massa kaffe. känns lite bättre i kroppen då. Mått mest piss i veckan, tjockt huvud, rinnande näsa och grymma svettningar. kroppen ger allt för att jag ska bli frisk snart och jag tänker inte på Lördagens bockstenstur heller, det kommer fler säsonger och (f)ler tävlingar, bättre att bli frisk och stark igen. nä nu ska jag tillbaka till soffan då datorskärmen ger mig smärta i ögonen.

är jag värd en pizza i kväll? kan ingen hämta en till mig. snälla?

Kommentarer
Postat av: Johanna

usch ja, såg du filmen i davids senaste blogginlägg? http://bluevalentine.blogg.se/

riktigt vidriga poliser det finns i usa..



i wanna give you pizza <3

2009-09-04 @ 19:40:56
URL: http://showmewrong.blogg.se/
Postat av: Andreas

grymt najs med play i plex på macminin. bara att swappa upp vad man vill se med fjärren :D

2009-09-04 @ 21:49:28
Postat av: Andreas

fan vilken najs serie, tack för tipset!



får massa flashbacks från norge i somras när, bodde på en öde ö (nåja, bara bebodd på sommaren) där man bara kunde leva.



klart grabben ska ha en pizza!

2009-09-04 @ 22:13:20
Postat av: Andreas

kunde inte låta bli att leta upp avsnitt 3-5...



http://isohunt.com/torrents/?ihq=monty+halls+great+escape :)

2009-09-04 @ 22:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0