Helgen

Ja det var långa och kämpiga dagar men rätt roligt.
vi var först på plats och sist därifrån. Morgonen började med att ställa upp tält och fixa målvagnen osv. Sen var min uppgift att vara starter, se till så att alla som anmält sig var på plats i respektive fålla, sen räkna ner och skicka iväg de olika klasserna. sen kuta upp och dra för avspärrningen och hålla koll så folk körde rätt. samt knäppa MASSOR med bilder. söndag kväll var man rätt mör. phew.
här är några bilder jag tyckte blev ganska bra.

15 sec till start, kolla gamefacet på Olsson

Hans i full fart.

Tyvärr så låser sig Gmail och kickar ut mig från nätverket när jag försöker skicka bilder. så ni som inte fått era misströsta ej, det kommer snart hoppas jag. lika så på vår hemsida. Jävla dator.

Efter jobbet idag peppade jag mig till att sticka ut och cykla, fick bli crossen så jag inte orkade med smältost-gaffeln. jag kan 40 min sen började det svajja och ha sig där bak, punka! pleh! Av med hjulet, fram med pump, avdragare och... MTB slang... NAAAEEE! fään. pick pumpa sen cykla 200m sen pumpa igen sen cyklade jag 3km hem på fälgen, den ser rak ut fortfarande. hoppas den höll. jag och cyklar och datorer... suck

jag har kylen full av matlådor iaf. inte dumt.

typ kvällen låt eller nått...

hejdå.

Kommentarer
Postat av: Katarina

"Tyngden på dalskidan älskling"

Nä, men skämt å sido, jag tyckte också att den bilden blev bra. Intalar mig att jag iallafall ser lite snabb ut:)



Strålande peppat och fotat i helgen.

2010-04-20 @ 20:42:24
URL: http://www.cykelmygg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0