Sunday in hell

låter det som Paris Roubaix? pff, det är för kattungar! Idag har jag varit flaggvakt vid en parkering i 8 timmar. Gud hjälpe mig vad folk är dumma i huvudet. men det ska vi inte gå in på. min kropp är bränd, uttorkad och helt mör. uttorkaningen är snart borta pga 2 fina öl. en svensk och en skottsk! inte dumt alls! ha ha ha!

LandskronaCK (min föredetta klubb) arrangerade varvtävning idag och dom var sjukt kort på folk så jag sällde upp. Solen sken, fåglarna sjöng och jag frös som en torr fiskpinne inne i min täta goretexjacka, får nog bli en tech-wash och en 1200rpm het-centrifugering på den snart tror jag. efter 8 timmar med hjärndöda medelålders män i för stora bilar som tror att bara för att man lagt en kvarts mille på en bil får man köra var som helst... inte mot enkelriktat gubbe lilla.

fint kört av mina klubbkompisar iaf. idag är jag stolt över att vara ÅCKare. hurra!

bjuder på en fin bild på Joakim Lund och petter Eiring. bra kört!

en öl till sen i säng.
(grattis till min Chef btw, som vann in klass)

Kommentarer
Postat av: Johanna

najs bild! :)

2010-04-26 @ 20:44:16
URL: http://showmewrong.blogg.se/
Postat av: Lisbeth

Vilka fina kort du tog som flaggvakt. Kan du tänka dig att maila över kortet på mig?



Ha det gott!

Lisbeth

2010-04-30 @ 19:11:37
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0