Den stora besvikelsen!

I våras var min cykelmotivation ganska lika med noll, klubbsplittringar, dåligt fungerande cyklar och en formkurva som kan liknas med en vampyrs EKG... men sen började jag titta på bilder och kolla i sporttracks på olika tävlingar och insåg att det är ju ganska kul men dom där långa sega MTB loppen, speciellt finnmarksturen som jag kört 3 år innan. så varför inte ett fjärde.

Styrde upp cykeln med hjälp av Jocke och började träna, det gick ganska bra och formen blev lite bättre. Finnmarksturen närmade sig med stormsteg, så i måndags kväll känndes det lite surt i halsen, skit med det tänkte jag det ska mer än så för att stoppa BeachMachine! Nu sitter jag och är bängförkyld med snor som rinner ur både näsa, öron och ögon och Finnmarksturen är på lördag... Pfcuk!

jag finner inte ord för min besvikelse, lessen är bara förnamnet... hoppas ingen tänker ringa mig i helgen för jag kommer ligga under 2 täcken, dricka cognac och ha mobilen avstängd!

GODNATT!

Kommentarer
Postat av: Jerker

Krya på dig, ta det riktigt lungt nu så du inte spoilierar BST också!

2010-08-26 @ 13:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0