Lite bättre!

Usch vad det vred sig i kroppen kl 10.00 idag, när jag visste att starten gick i Finnmarksturen, men men, det kommer nästa år också verkar det som, och bockstensturen kan bli torrt och fin för en gångs skull!

jag hängde lite med Mamma idag, gick en sväng på väla och fixade lite nödvändigheter som batterier, för-shamponerade bilsvampar (sjukt bra till en lerig cykel och kostar bara 3.90:- st!) epic! några kläder pallade jag inte titta på, blä. någon som vill handla åt mig? Sen köpte jag så in i helvete mycket mat, tror aldrog jag köpt så mycket mat till mig själv på en gång förut, tungt att gå upp för trappan sen, ai ai! men jag är sjukt nöjd såhär på kvällskvisten med ett fyllt kylskåp en nästan städad lägenhet och en smaskig amerikansk öl.

jag köpte bl.a. en ny mus idag, den gammla jag har är sen 2002 (ja, den till datorn) så nu känns den frächare och alla knapparna funkar vilket är skönt när man spelar Starcraft2 vilekt jag och pierre har gjort hela kvällen, skojjeli skoj när man asswhoppar folk som sitter hemma och skiker framför datorn. hä hä hä.

så nu är frågan, vilken tar jag först?


som du kanske ser har jag uppdaterat min blogg lite, med lite nyare bilder på frammsidan, tänkte det vore fint med några från iår, hoppas det smakar. nu ska jag sova så jag är frisk på måndag. hej hopp!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja, jag är från 2004 jag...

Jag ska ju handla åt dig karl!!!

2010-08-29 @ 03:15:55
URL: http://showmewrong.blogg.se/
Postat av: Sätofta

Glad att du är på benen igeng och att kylen verkar vara fylld. Nu är det bara på cykeln igen och köra för jag skall ligga i suget bakom dig på Gran Fondot nästa år, nice bilder:-)

2010-08-29 @ 07:57:10
URL: http://satoftalasse.blogspot.com
Postat av: snarkus

av skumresterna i glaset så var det ingen av de två på bilden som du tog först.. (om du nu inte fotat tomflaskor dvs)

2010-08-29 @ 23:34:45
URL: http://blog.sparkus.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0