Semester^2

Jag har fortfarande semester, och gött äre, därför haglar inte blogginläggen. tyvärr. Det är ju kul att skriva. Sen jag kom hem från Arvika förra Onsdagen har jag hunnit med 8 träningspass och 2 vilodagar, benen börjar kännas ganska okej och ska nog överleva både Cykelvasan och Finnmarksturen.

Jag har även hunnit träffa min fd. Chef nuvarande Polare och numera Poliskonstapel Robban, känns dom evigheter sedan vi sågs så vi käkade räkmacka drack lite fin öl och pratade om livet och framtiden. riktigt trevligt.

Några av träningspassen har varit 100% rekreation och umgänge med Pappa, man ser honom så sällan så nu när man har tid kan man ju hänga med gubbarna ut och ljuga lite. Sånna här skördetröskor är sköna att möta på små landsvägar utan mittmarkering. Han hade "mustachen" på släp bakom.

Annars har jag mest hängt på Koppi, misstänker att dom är rätt trötta på mig vid det här laget, ha ha. Men dom serverar ju bara goda grejer där. grymt kaffe och Episka kokostoppar. mmm

Sen gick jag ner mig och köpte StarCraftII... Så i morse hade jag ont i huvudet och mådde illa efter 7½ timmes mittinatten spelande. Explotioner och flimmrande graftik, shit man är inte 15 längre. Så i kväll har jag tittat på spännande fiskeprogramm om en kille som metar karp på engelska landsbygden. ah, skönt för ögonen.

i morgon står det "2-3tim skoj i skogen" på schemat. jag tror det kan bli kul, vad tror du?

en gammal goding:

 


Kommentarer
Postat av: Johanna

7,5 h, hehehe.

Åh, jag älskade timekiller back in the days :D

2010-08-06 @ 07:37:33
URL: http://showmewrong.blogg.se/
Postat av: Robban

Mycket trevligt Snake! God macka och gott sällskap! High life!

2010-08-07 @ 11:56:56
URL: http://www.polisen.se
Postat av: Johanna

Puss

2010-08-10 @ 22:42:22
URL: http://showmewrong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0