Blogg?

ajust jag har ju en blogg också.
Det är mycket på gång. jag har inte cyklat en meter sen Portugal och det är jag nöjd med. trainern är dock riggad och redo att köra. när andan faller på.

Dock var ja ute och körde MTB i helgen, riktigt skoj, jag har ju fått en 10delad SLX grupp att testa i vinter. gick riktigt bra i djup snö.

Annars mycket fix och trix med klubben, ny tröja ska designas och jag tror den kan bli riktigt bra. dock får jag inte visa vår skiss förens det är klar. Hemsidan ska designas om också, ska fixa det med jansson nåogon dag.

hellst vill jag bara att julen ochallt det ska vara över så jag får åka upp till johanna och gömma mig ien snödriva.

puss och kram

eftersom vi ska börja sälja Bont skor (hemligt, schhhhh) så blir man ju nästan sugen på att byta sport helt och hållet. race på ring knutstorp i sommar?


natti natt

Kommentarer
Postat av: jerker

Bont is da Shit.



Stå ut de sista dagarna, snart är det över :)

2010-12-20 @ 23:35:55
Postat av: GammelGäddan

Såg ut att gå fort de där.. men ajajajajaj om man trillar..

2010-12-21 @ 18:25:16
URL: http://lasttrain2nowhere.blogspot.com
Postat av: Johanna

Tycker du ska gömma dig i min famn istället för i en snödriva :)

2010-12-21 @ 18:49:56
URL: http://showmewrong.blogg.se/
Postat av: Joakim

Hur många hjul hade nu Bont? ;)

2010-12-21 @ 21:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0