Design

Så kul det här med folks tycke och smak.
vi anonserade om att dom som var intresserade av att designa vår nya klubbtröja skulle mötas i klubblokalen kl1900 den 20de dec och ta fram ett förslag på tröjdesign.

3 pers kom. Carina, Ingrid och jag. vi spenderade 2 timmar av vår fritid på detta för att folk ska nedvärdera oss helt utan respek hemma från den bekväma datorstolen, vi skulle fan skitit it att be om någon annans åsikt. blir helt ärlig upprörd av detta...

i morgons ska jag designa om hemsidan, ingen annan pallar detta. Kontentan är: JAG! bestämmer. åsikter på det? iofs svårt att få våran hemsida att bli fulare...

nu ska jag sova. sur och tvär. ni kan fan ha det. hejdå

Kommentarer
Postat av: Gammelgäddan

Sorry Micke.. hade ingen aning om att ni annonserat ut det.. Hade gärna hängt på annars.. hade varit skönt med lite paus från jobbet.

Ses imorrn kväll! // JL

2010-12-22 @ 00:25:10
URL: http://lasttrain2nowhere.blogspot.com
Postat av: Martin A

Sorry!

2010-12-22 @ 08:03:46
Postat av: Mattias

Ja men se det positivt, ingen av dom som kom ville väl ha kvar den gröna randen:-) så bara väck med skiten o gör en snygg tröja istället.

2010-12-24 @ 11:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0