Fixat och trixat

Wow vad bloggen blir åtsidosatt. hinner knappt sitta vid datorn längre, jävligt skönt.

Idag har jag iaf kollat på ytterligare än lägenhet, en 1.5a, rätt fin men dåligt skött, dammig och smutsig. vi får se vad som händer. sen storhandla och fika hemma hos mamma och pappa, fick även lite hjälp att laga min slit och läng väska och även pimpa den lite. snyggt tycker jag.

Sen snabbt hem till Mimmi och Hannes, småprata lite, lägga över alla bilder från i torsdags och sen hem.

tänkte sätta mig på cykeln nu också. säsongen närmar sig, man har fan inte råd att missa ett ända träningspass, suck. gymmet i morgon och mer trainer på kvällen.

och på onsdag är det tävlingsmöte att Åstorps cyklister, så ska du tävla eller vill börja tävla under säsongen är det bara att dyka upp.


vita trossor i min XTRbakväxel... hur läge är dem vita tro?

hejdå

Kommentarer
Postat av: jonas l

Vackra trissor. Yumeya är det rätt om man kör Shimano. Även om de inte är överdrivet lätta så är de fina.

2010-02-28 @ 20:07:20
URL: http://cerrol.wordpress.com
Postat av: Johanna

snyggt!

2010-02-28 @ 23:40:27
URL: http://showmewrong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0