Bättre och Bättre

jag tänkte ta gnället nu med en gång så är det avklarat, stod och lagade kvällsmat/nattmat (beroende på dygnsrytm) när pappa ringde, lyfte på glaslocket till min djupa stekpanna för att röra lite, satte inte ner locket på pannan ordentligt så det gled av och ner på spisen... sen ner i golvet, krasch, 2000 bitar glas över hela kökgolvet. hurra!

Igår efter jobbet serverades det middag hemma hos A och C, mycket trevligt, B var där och M också. god mat, lite gott vin och lite cykelmeck, perfekt vilodagssysselsättning. Dock blev det rejält sent, jag som behöver sova, men det får man unna sig, en bra kväll.

Idag var det på skiten igen. Med trötta ben som stått upp hela dagen satte jag mig på trainern, 4or... usch. Är nog inte riktigt van vid att köra så hårt ännu, benen syrar riktigt illa innan jag kommer upp i puls ordentligt, stannade på 183 vilket är ca 12slag under max, sen orkade jag bara 5st. Så ett 40 min semihårt pass blev det, men det är bara början, har några månader kvar på mig att komma i form. tung har jag blivit också, inte så häftigt. men det går snabbt att trolla bort.

spinning/trainer/dreamhack-musik. bra motivation när det svider i benen.


i morgon hoppas jag att min dator blir fixad så att livet kan återgå till det normala.

godnatt


bara en cool bild från i söndags.

Kommentarer
Postat av: Johanna

A och B och C var där. Kanske Z, Å, Ä och Ö också!

2010-01-21 @ 21:56:17
URL: http://showmewrong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0