Lite sugen igen

Jag hittade ett grymt pankaksreccept på Kalle Sandells Blogg som jag bara var tvungen att testa. Dom blev helt super awesome. en blandning av gröt, pankaka och banankaka. men lite pesto, tomat och keso på blev det en suvverän kvällsmat.

När jag hör bra musik blir jag alltid sugen på att cykla för att röra sig till musik är riktigt härligt, inte dansa då för det är jag inte så bra på men träna/cykla är skönt!

Den här låten rockar min iPhone just nu och ska nog för följa med ut på lite intervaller i morgon kväll om det inte pissregnar som det gjort ikväll.


nu ska jag hänga  in hela min nytvättade arsenal av cykelkläder, jag tror nästan jag har mer cykelkläder än vanliga kläder ibland.  ha ha.

hejdå

Kommentarer
Postat av: Björn

Musik brukar alltid göra en på bra humör! Och idag är det dessutom RIKTIGT bra väder, så du kommer få en härlig cykeltur ikväll. Kör hårt! :)

2010-06-02 @ 10:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0