Regn-Regn-och-Regn

vad har vi gjort för att förtjäna denna syndaflod? det bara vräker ner, dag ut och dag in, förutom i tisdags då det inte regnade. Då lyckades jag klämma in ett rätt bra tröskelpass. gjorde gott ont i benen.

Idag peppade jag som fan för att komma hem snabbt byta om och skynda mig ut en kvick runda så jag kunde hålla lite kväll sen. Men på jobbet droppade folk av en efter en, först Viktor, sen Anders och sist Håkan och Ingrid, och så klart blev sista timmen stressig som fan. suck. 20 i 7 gick sista kunden, grejt. Hann med 18:51 tåget hem och var hemma 20 i 8. satt ner i 12min sen klädde jag mig kvickt och drog ut. Underbara lera och underbara hala rötter, jag var mer utanför spåret än på det, vilket är grymt bra för pulsen men grymt dåligt för hastigheten. kalas genomkörare på 80 min.

kvart i 11 var jag och cykeln rena och kläderna i tvättkorgen, dags för mat. eftersom magen inte sett mat sen halv 2 tänkte jag inte chocka den stackarn, så det blev surdegsmackor m ost och gurka, sen fin öl till det också.

dags att sova snart. hur ser era dagar ut? hur får ni ihop er fritid? skulle vara kul att veta. peace

Kommentarer
Postat av: Joakim

Mina barn håller ett koll på min fritid, så det slipper jag oroa mig över.

2010-06-10 @ 23:47:47
URL: http://www.youtube.com/watch?v=oepNCiHA1hM
Postat av: Johanna

Stackare, här har vi fint väder :)

Du är så söt i lera!

2010-06-11 @ 00:12:40
URL: http://showmewrong.blogg.se/
Postat av: Jonas H

Jag går upp 03:50 jobbar på beting dvs, gör det jag ska så fort som möjligt och går hem när det är klart. Ibland kan det iofs bli mer än 8tim, men slår jag ut det på hela året så jobbar jag ca 75% av full tid baserat på 8tim/dag 5 dagar/vecka.



Så min fritid i normala fall är från 11:30-03:50 sover ca 6-7tim/dyngn. Ganska nöjd med detta, förutom varje morgon klockan ringer 03:50 :(

2010-06-11 @ 09:26:48
Postat av: Hanna

Gillar "Are you happy?"-bilden ;)

2010-06-12 @ 18:34:29
URL: http://hannaeo.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0