Zonked Out

vaknade i morse och kände mig som en gråsten, kom knappt ur sängen. Fick kämpa med magont och yrsel hela dagen. sen hem och krascha i soffan, mindre fett. men man ska ha sånna dagar också. Sen lagade jag massa matlådor och mixade en superfin smoothie. känns redan bättre. gymmet i morgon. ska göra ett seriöst försök iaf.

Tänkte ge er stackare som läser min blogg en första tjing på att köpa en fin Campagnolo Record grupp, prydligt skött och med osliten kassett. helt nya vajrar och häljen ingår. och är du snäll så kan vi fixa montering. dock är det ett litet stenskott på kolfiberplåten i bakväxeln. därför så prisreducerat.

14000:- klappat och klart, come and get it. ring: 0733895251

godnatt

kul med folk som kör käppar i hjulet på en, trodde polare skulle hjälpa mer än att stjälpa. pucko!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad har dom/någon gjort? Häng ut vettja! Grr

2010-03-02 @ 11:28:57
URL: http://showmewrong.blogg.se/
Postat av: JL

E de jag som e puckot för att jag tacka nej till gruppen?

2010-03-02 @ 11:51:11
Postat av: Sebbe

Skulle du möjligtvis vilja byta mot en Centaur grupp från 2007 så är jag intresserad;)...

2010-03-04 @ 22:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0