Allvaret ...

... Idag insåg jag det.

Ikväll hade vi styrelsemöte, dock en något haltande skara då motionsutskottet fattades pga sjukdom och bortresthet, men vi hade trevligt som vanligt. Snackade med Brian, han ska köra Gran Fondot på lördag och hämtar upp mig på vägen ner, ouch! 137km över söderåsen 3 gånger, jag kommer seriöst avlida! men ska jag avlida ska jag fan göra det i stil, i min fina vita Maloja outfit, barbent och med keps under hjämen. igår rakade jag benen för första gågnen på säsongen, vilket jävla slit men lent och fint blev det, ska ha kortbyxe premiär i morgon. wo ho!

vaderna är sjukt o-deffade men jag har gått ner lite i vikt redan så till sommarens långlopps SM ska det vara bra fart på dem hoppas jag.


Mina fina fd. vita MTB skor var lite lessna, båda twist-lock spännena hade satt sig och klickfix-remmarna var slittna så dom tappade hack när man tog i så jag gjorde dem lite fina, nya skruvar undertill så att fler "dobbar" inte skulle trilla av i väntan på utbytesdobbar. Dom sitter så överjävligt skönt så jag kan inte göra mig av med dem även om det ligger en röd låda med ett par svarta nya blanka skor i på jobbet och väntar, men dom ligger rätt bra där tills vidare. he he.

nu ska jag rätt isäng. hej hopp! kortbyxor på crossen i morgon? JA!

Sköna killar. kolla noga 00.57 och 02.45


Kommentarer
Postat av: Robban

Alltså! Är videon på riktigt? Auto-tunad, screamo, metalcore med dödsinslag och techno?! Det här var det konstigaste jag sett på länge... Här har du en skön video http://www.youtube.com/watch?v=Z8Y1MalRrDc

2010-05-19 @ 19:05:42
URL: http://www.polisen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0