Helg-mos

var tog helgen vägen? är det redan måndag? fandå.

ja, i lördags fick jag Massage, riktigt idrottsmassage. riktigt genomköttning av kroppen. varför gör man inte det oftare? jo för at tdet är schwein dyrt!
direkt efter drog jag upp till Jens för att hjälpa honom och Sara att flytta. 4 timmar senare var det klart och en genomsvettig Micke fick ställa sig i duschen för att sen skynda sig ner till Miia för lite mat med Buster och Mackan. Sen lite party på kvällen, länge sen, men rätt kul.

Söndagen var mors dag och träningsvärk.

nä cykellusten dog lika snabbt som den kom, känns så tråkigt att leva på existensminimum för att man betalar av cyklar som inte funkar. då tappar jag lusten och musten.

skönt att man tillhör en generation som kan skratta åt Hitler iaf. gubben är kul!


nu ska jag gråta lite över mitt kontoutdrag. hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0