Surt

idag var en jobbig dag. kom från jobbet sent, kom hem sent (kl 19.45), fick inget mellanmål sen rätt ut och träna 75min. Körde 4 min rundan i hittarp vilket är ner och sen upp för landborgen igen 7 gånger och näst-sista gången gick det faktiskt riktigt fort även om inte pulsen vara så hög, benen syrade och surade, antagligen redan trötta efter 8 tim ståendes på jobbet utan frukost och bara en baugette till lunch. suck. Men det gick ganska bra ändå.

Väl hemma tittade jag i kyl och frys för att se vad jag hade hemma, typ inget. en isklump i frysen visade sig efter en sväng i micron vara köttfärs, hurra! så det blev pasta och köttfärs. inte dumt alls. dock var maten klar kl 23.05 vilket är aldeles för sent. så efter lite disk osv sitter jag här nu halv 1 och har tittat klart på The Pacific, vilken jävligt genombra serie, lite väl mycket splatter ibland men så var det säkert och då är det bra att dom skildrar det så. se den iaf. värd din tid!

nu ska jag dö i sängen.

hade 2 lustiga tanter i butiken idag, dom var jätte roliga. tror vi får en uppföljning på dem i morgon.  ha ha ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0