Tiden bara går och går

hej hoj, ibland får man spika fast sig i golvet för att tiden går så rackarns fort. känns som att jag har 14 järn i elden på en gång.

helgen smög förbi sådär jättefort som den brukar. Dock går jag upp tidigare på helgen än på vardagarna, senaste månaden har det varit något hallabalo varje helgdag så man har sett fram emot veckan för att få sova lite. helgen som nyss passerade 120kmh var inget undantag. Fredagen började med lite spontanumgäne hemma hos Mackan B med pizza och velodrom EM på TVn sen ett gärn GTs på Moggan och PL. riktigt roligt.

Inte lika roligt när mamma ringde mig kvart i nio och sa att jag skulle med till IKEA, P.L.E.H! släpade mig in i duschen och i kläderna. inge kul, länge sen man vara dagen efter trött. suck. Dock botades det illa kvickt med 4x4min ler-rally i skogen. pulsen något slag under max och på sista varvet höll jag seriöst på att dö. i like! kvällen avslutades i min soffa med en halvdan öl och en dålig film, i god tid.

(I våras hade vi kick-off, på hösten har vi Fuck-off)
Söndag morgon, Jocke hämtar mig och Johan, cyklar lastas och vi bränner iväg mot Åstorp, vi är helt förbluffade över att vi är först på plats! sen dyker Ingrid upp och sen mer och mer folk. MTB gruppen blir hela 8st och vi tuffar ut i skogen i lugnt gemak. Jens och Lars guidar runt oss på riktigt roliga stigar i nästan 2 timmar inkl kedjemeck, punka och andningspaus. Naturen på söderåsen är ju helt spektakulär. varför åker man inte ut dit oftare? det ska bli mitt nyårslöfte.

Efter en sväng i duchen och med varma torra kläder på kroppen bar det av ner i källaren till dukat bord. Det serverades mat och dryck och kaffe och kladdkaka som smakade helt vansinnigt bra efter en runda upp och ner för söderåsen. sen scorade jag silver i KM i rundstavsspikning. härligt.

Mina kära klubbkamrater, fan vad jag tycker om er!

Jag och Jon aka. Dum och Dummare

Resten av söndagen spenderades med Erik, ett kilo ryggbiff och en mkt bra film. härligt med helg, palla sitta still!

bjuder på 2 roliga filemr som involverar mig

och en gammal från Åstorpsloppet


ikväll var jag ute och körde cross med MTBn då bakhjulet på min cross bheöver hjärtmassage för att överleva tills ersättaren kommer. från blir en bypass med fettsprutan. men det gick semifort med MTBn också. 18.58, inte så illa pinkat.

tack för sällskapet Martin, det gör vi om!

Mitt tvättställ har blivit permanent placerat i mitt sovrum då det hela tiden tvättas nytt och hängs upp, tror det har stått där i 3 veckor på raken nu hela tiden med blöta cykelkläder på. suck. borde spika upp tvättlinor mellan väggarna istället. lady och lufsen style!

godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0