Söderåsen

Jag och Johan åkte ut för att hjälpa Tomas och Jens med att pila upp banan vi ska tävla på i morgon, underbart väder, regn och 8+ och blåst. njöt i fulla drag, han även knäppa lite bilder. underbart vackert. hoppas jag hinner fota mer i morgon.

fattas bara en MTB cyklist med mjölksyran sprutandes ur öronen

Direkt efter landade jag på koppi, macka&Kaffe, najs. sen rätt ut på crossen, blev utskälld av en arg tjej på häst som galoperade rakt mot mig så jag fick styra ut i skogen. idiot. tur att jag hade hörlurar iöronen så jag inte hörde vad hon sa. (Note: det finns INGA förbudsskyltar mot cykling i Pålsjöskog, bara sånt puckon fått för sig)

senare på kvällen träffade jag Jens, Anna och Micke, vi käkade mat sen kollade vi på Johnossi på The Tivoli. överaskade bra trots medelålden på 18. svängde bra på sina ställen. den här gillade jag!


upp kl 7 i morgon, första starten går 12. bee there or missa något fett... hejdå!

Kommentarer
Postat av: magnevik

Hahah... hur cyklar du egentligen? nästan så jag måste låna ut min contour-cam till dig så man får se lite action ;P och ja trodde det var i skogen du cyklade, får inte ihop det! varningens ord, ridtjejer är livsfarliga!!! speciellt när de sitter på en 250kilos klackspark

2010-10-24 @ 01:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0