Tisdag

Sparkade igång morgonen med lite undervisning, Kattis från Polar kom och visade oss hur det funkar med de här från polar. Lärde mig faktiskt en jävla massa, spännande. Sen flöt dagen på som kåda längs ett träd... klockan ville verkligen aldrig bli 6. när den väl blev det rushade jag hem och tvättade massa cykelkläder samt impregnerade mina regnkläder. ska testa dem med vatten duschflaskan när dom torkat.

(Snodd från Johan Wanloos blogg)
Jag har funderat mer och mer på det här med hästar, vad fan är grejen med dem? bara för att man rider på 250kg kött betyder inte att man får bete sig hur man vill, bara fär att det är en häststig är det inte förbjudet för alla andra att vistas där! men sen när hästarna rider på gång/cykelstigar och bajsar ner hela stigen, tror du ryttaren hoppar ner från sitt högsäte och sopar bort det? NOPE! PUCKON! ska nog ha en liten duskution med nästan hästpucko jag möter.

Hur kan man inte älska Edward Blom? han kan ju ALLT, jag kan sitta och lyssna på honom i timmatal.

sen att någon skön person remixade hela räkmackefilmen gör ju saken inte tråkigare.

nu ska jag titta på när mina jackor torkar... hejdå

Kommentarer
Postat av: magnevik

mmm räkmacka... nom nom nom... var får man tag på det kl halv fyra på natten?

2010-10-27 @ 03:22:03
Postat av: Martin A

Kom bara ihåg att ryttare är människor dom med. Några är trevliga andra är idioter.

2010-10-27 @ 10:10:01
Postat av: MartinA

synd att jag bara träffat puckon!

2010-10-27 @ 12:11:50
URL: http://multivitamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0