Livstecken

Hej på mig, min dator är fortfarande inte sig själv så jag har levt datorlös i över 2 månader nu, fan vad man får saker gjorda utan datorn.

Jag har i vilket fall haft den bästa sommaren i mitt liv, om man bortser från vädret då. Jag har möblerat om med mig själv och styrt upp en hel del saker som varit eftersatta. Semestern började med en härlig resa till Barcelona för lite avkoppling och värme. Hemma i helsingborg har det varit stenhårt bootcamp på cykeln samt slavisk bevakning av Tour De France. Semestern avslutades med en resa till Österrike för att cykla i skogen utför och på landsvägen uppför, härligt väder och härligt sällskap.

Sen har jag äntigen köpt lägenhet så senaste veckorna har det planerats kök, golv och ugnar och induktionshällar och så vidare, kommer bli skitsnyggt. längtar tills jag får sätta kofoten i det gamla köket. hurra!

Formen både psykiskt och fysiskt är bättre än nånsin och de senaste långloppen samt cykelvasan har varit rent prestaionsmässigt raka motsatsen till den tidiga vårens missär te.x. GranFondo Eslöv och Kattegattstouren. Cykelvasan gick som på räls, max power i benen och solen och dammet i ögonen, en känsla som kommer sitta i länge. Placerade mig som 180de av ca 1200 i tävlingsklassen och 181 av 7800 totalt, rätt nöjd. I morgon ska snapphaneturen köras, räknar inte med stordåd men det ska svida.

Sen har jag träffat Maria... men det är en helt annan histora som jag kommer återkomma till många gånger framöver. :)

Bloggen lever fortfarande och när datorn och hösten kommer har jag många sommaräventyr att berätta om. hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0