Distans


I morse strax efter 8 började dom, igen. Johanna hade berättat att strax efter jag gått till gymmet i veckan hade byggjobbare börjat totalröja vindsvåningen ovanför mig för att göra om till lägenhet. Det är slagborrar spikpistoler you name it, suck! Då kunde jag inte ligga kvar i sängen längre. Upp och hoppa, på med cykelkläder och äta macka samtidigt. Fredrik Segerfalk möttemig kl 9 och vi skottade på rakt ut i slasket. 3timmar riktigt blött men roligt! kommer bli en skön helgvana.

(Fredrik vet vilken hans bästa posermin är, det vet inte jag, tydligen!)

Gissa om det var skönt att dyka ner i soffan och äta sista risgrynsgröten och fruktsallad, mm mm mmmm!

nu ska vi unna oss en kopp på Koppi. må väl.


Kommentarer
Postat av: Katarina

Vad i hela världen är det du har under näsan:)



2011-01-15 @ 14:29:17
URL: http://www.cykelmygg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0