Kurs


Ja i bland ska man få lära sig saker, Jag och Matti har lärt oss att montera ner, byta alla packingar och olja samt lufta en hydraulisk lockout i en RockShox Revelation Solo Air gaffel idag, känner mig som en soldat som kan plocka ner sin puffra i beståndsdelar och sen sätta ihop den igen. Rätt enkelt när man tänker efter men även mycket delar isen sån därn stötdämpargaffel. Mycket som kan gå fel också. Bäst att låta Matti sköta meckandet.

Efteråt han jag tillomed dra en snabb kpp kaffe på Koppi då vi inte han med något eftermiddagsfika på kursen, mycket att gå igenom, testa, klämma, känna och sen beställa. Idag har jag svurit i kyrkan, kommer bli awesome! Sen mötte jag mamma på ICA Maxi, bra med nån som har bli när man vill storhandla. Sen vidare till Ö&B för bunkring av basprodukter och rengöringsmedel. Fulla föråd och kylskåp. Nu har jag mat för hela långa månaden.

Mamma och Pappa hade köp ny vardagsrumsmatta och orkade inte gör sig av med den gammla, jag får låna den på obestämd tid om jag gillar den, ovanför här ser ni den äldre.

Den nya är påtagligt större, tror jag gillar det, den får hänga med tills jag tröttnar. vad tycker ni?

sen blev det klart lite styrkeintervaller. 1-2-3-4minx2. fy fan vad det är jobbigt på typ 50rpm kadens. ska nog sluta lägga dom där passen på samma dag som knäböj och benpress på gymmet. fy fan.

nu ska jag krypa till sängs... hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0