Tired in the bones!

Vilken tung dag, tisdag är alltid den tyngsta den på veckan, näst efter distanspassen då. Började halv8 (lite drygt) i morse med gym, ben. Först uppsteg på 2 aerobicspallar, 3x24(12 på varje ben) sen Vadpress bara med stång och ett ben i taget, sved gott. Det värsta är dock utfall, det gör så jäävla ont och jag orkar typ aldrig ha någon vikt på, max 10kg, sen krampar det alltid på sista settet, för jävligt. Avslutar med knäböj på balansboll med kvastskaft och baksidalår-rumpa också på balansbollen. Riktigt gött.

jobba jobba jobba jobba jobba, ganska bra drag idag, fick massa gjort, mailat, målat och pratat med trevliga kunder, kul!

Sen raka vägen hem till trainern, 4or, första på 60rpm och en massa vikt på, andra på ca 110-120rpm med lite mindre vikt på. sen 60 och sista på 110, höll på att trilla av cykeln efter 40 min. pulsen var nog inte så hög då jag kan se snittpulsen hela tiden, men skit med det, kroppen fick sig en genomkörare.

Jag fick lagad mat idag med, fast jag gjorde salladen

Barndomsklassiker, stuvade makaroner m falukorv. Till det avokado, tomat och citronsallad.

Nu är mina ben jätte trötta, skönt att dom ska nattas nu så jag kan gå och köpa massa kvarg i morgon.

Behöver du något riktigt köttigt att liva upp dina trainerpass med? Det här motiverar jag mig med, kaos!

Gillade du den? LADDA NER HÄR

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0