Vilodag

Fan vad skumt det känns då, kommit in i rytmen rätt bra nu så var det dags att vila.  ja ja. Sovmorgon med en 45min lång grötfrukost. riktigt najs.

Ommålningen på jobbet går frammåt, längtar redan tills vi är klara.

knäppte en bild på hunden vi har på jobbet, skönt att iaf jag ska klippa mig på söndag.

Sen knäppte jag några bilder på Jocke, 2 ska vara med i katalogen, vilka?

eller

eller

Ikväll var det taco och film med Johanna och Freddy, mycket angenämt.
Men nu ska jag sova så jag orkar mangla gymmet i morgon tidigt. hepp hepp

Kommentarer
Postat av: Joakim

Kan du inte PS:a in öronsnibbar?

2011-01-21 @ 21:35:32
Postat av: Micke

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!

2011-01-21 @ 23:56:35
URL: http://multivitamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0