Dumma mage

Vaknade tidigt i morse med såndär jävlig magkramp jag får ibland, suck. Den ville inte ge sig idag så jag fick försöka sova i sittandes i fosterställning vilket resulterade i kramp i baksidan av båda låren. Detta resulterade i sin tur att jag var hemma från jobbet. Alltid tråkigt, jag gillar nog mitt jobb rätt mycket och framför allt när det händer så mycket. vill inte missa någon inleverans av kul prylar eller missa ett sälj på en fet cykel. Fast främt får jobbet tiden att gå. idag har klockan gått MEGA långsamt, dock var jag magkrampen inte över förens långt efter lunch och jag åt inget innan kl3. men fortfarande har det sniglat sig fram.

Jag har kollat ifatt på sveriges mästerkock iaf. Benen i högläge och finskorna på. kan inte vänta tills jag får ut och testa dem.

även laddat kamerablixten med årets batterier, dom håller vekligen ien evighet som här lithiumbatterierna. värt 80:- för 4st.

kan skryta med att den här veckan har 0st träningstimmar. mer pepp nu än nånsin på att cykla.

nu ska jag sova. fredag i morrn. gött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0