Äntligen

Äntligen en helg där man bara kan slappa och ha det trevligt, inget byggandes, snickrandes, målandes eller skruvandes.

Viktor hämtade upp mig och vi styrde bilen mot Ängelholm för att styra upp de här sköna grabbarna till riktiga MTB-män, det kommer gå bra för dem i livet! När föräldrarna hämtat sina trötta barn stack jag och viktor ut och lekte 45 min till i skogen, riktigt blött på sina ställen men annars kanonbra.

Hemma i lägenheten hade Maria städat och ställt allt i ordning medan jag var ute och lekte, maten var även varm när jag klev ur duchen, jag har det för jävla bra.

Det skulle komma folk på kvällen så det blev en sväng till bolaget och ICA maxi, något så simpelt som tacos kräver rätt många ingredienser. suck.

Alla ville vara med på bild utom Anders, förvånad någon?

Viktor påpekade att han inte var något stort fan av efterrätter, vad sa du nu då?

Vi plöjde igenom rätt många roliga öl under kvällen, vissa bättre än andra.

SOm ni ser börjar lägenheten ta sin form och det känns riktigt trevligt att bo här när den värsta bygg och måla röran är borta. Nu ska jag koka en kopp te och gräva ner mig i soffan och lyssna på stormen.

tjarrå


Kommentarer
Postat av: Björn

Förbannat trevlig kväll! :)

Riktigt schysst lägenhet också, tummen upp!

2011-11-28 @ 00:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0