Rockin' and Rolling

Gårdagen var en seg dag... började fint med kaffehaveri, men Matti styrde upp det snyggt så alla fick fyllda koppar

Sen fortsatte det att regna och regna och regna ändra fram till kl3. När jag satt på tåget hem såg jag att det började torka upp lite, efter lite telefonkonverserande med Maria bestämdes det att jag skulle ut och dänga i skogen idag, HURRA. jag var hemma 18.55 efter en tempoväxling till cykel på knutpunkten sen ett snitt watt på 680 upp till min lägenhet. 19.15 var jag ombytt och iklickad sen fanns det ingen hejd längre.

Den här cykeln vet inte hur man kör långsamt, kul för mig. En lugnt glidarrunda blev rena slakten av mina ben men det roliga är att överkroppen är hur pigg som helst även fast benen känns som om dom ska trilla av. Precis så jag ville ha det.

Sen är det något magiskt med vårsolen, den värmer så fint när den väl är uppe, så fort den går ner kommer röken ur munnen som ett paket på posten, men vackert är det.

Det blir långrunda i kväll då jag hoppas komma ut lite tidigare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0