Den är klar nu!

YEAH!

Äntligen står den i mitt vardagsrum och bara längtar ut i skogen, bara vägen hem från tåget visade den sitt rätta jag, race race race! Hoppas det inte regnar i morgon när jag slutat jobba för jag vill fan ut och pusha.

Förra helgen var jag och Maria i Stockholm. Vi åkte upp med Klara och lånade hennes lägenhet, hur trevligt som helst.

Dom här lirarna har jag saknat som fan, Prins Daniel och Kasper, kul att man ser maria i spegeln mellan de.

Köpte nya vårskor också, utan SPD...

I helgen har vi öppet helg på jobbet, mycket folk, dock inte så mycket som det borde, kul iaf. Börjar 11 i morgon, lagom. så hinner man sova.

som jag ska göra nuuuu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0