Sköna Söndag

Tänkte bara börja med att prisa Cancellara lite, fett att han vann men vad fan gjorde dom andra? dom bara gav upp såg det ut som, sunday in hell blev sunday bloody sunday. kul att min idol Hushovd kom 2a iaf, spurten sista 50metrarna i velodromen var ren utklassning.

(preview på hur MTBn kommer seut, fattas barends, en hel gaffel och en ny kassett)

Jag vaknade ganska tidigt i morse, tidigt för att ha somnat vid 3 nångång, åt en satans massa knäckemackor till frukost och pysslade lite innan samveten tog tag i mig. jag skulle kanske försöka cykla, jo så får det bli. räsern plockades ner från väggen, det kanske skulle kunna gå att köra på den ändå. kan ju bara mysköra upp till Kullens fyr och tillbaka utan att ta i så mycket. jag gav det ett försök. jag kom till kullerstensbacken upp till sjukan sen "hack-hack-hacketihack" nehepp. rullade hem igen och bytte skor och plockade ner MTBn. Kom typ lika långt då kassetten är mer sliten är kedjan. SUCK. hem IGEN och plocka ner crossen/vintercykeln. Klippa loss stänkskärmen och pumpa däcken. den funkade och det blev en kräkrunda på 75 min med snittpuls på 170. fan vad åligt tränad jag är. men cykla fick jag

Skönt att komma hem och lägga sig i soffan, mumsa på sista påskgodiset och se en slö klunga bli avhänga av cancelara som lekte utbrytning i 5 mil.

Buster mfl satt nere på stranden och mös så jag rullade ner och umgicks lite. skönt som fan isolen. synd at tdet ska bli vidigt kallt nästa helg. suck. Efter det drog jag till ICA och fyllde kylen, pleh vad segt det är att dra 3 matkassar på cykeln upp för backen hem. pleh. gött med mat iaf.

nu ska jag ner och röja isängen. ciao.



världens bästa reklam/infomercial:

slår mig så hårt varje gång.

godnatt!

Kommentarer
Postat av: Johanna

trodde först jag hamnat här igen ;) http://multivitamin.blogg.se/2010/march/skona-sondag.html



härligt att du hade tålamod att ta ut alla cyklarna idag! hihi.

puss puss!

2010-04-11 @ 23:47:01
URL: http://showmewrong.blogg.se/
Postat av: Sätofta Lasse

Tappert försök med alla cykel tester och ett verkligt gott slut i solen på stranden:-)

2010-04-12 @ 21:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0